BONITACE 1.10.2017

01.10.2017 14:56

Ač jsme se s paničkou na bonitaci lehce připravovali,

přesto se panička držela při zemi a víceméně

raději nepočítala s nějakým převratným úspěchem. Věděla, že si moc nechci hrát, tedy,

hraju si, ale jen když jsem v dobrém rozmaru. Co ona se navymýšlela,

jakou hračku s sebou vezmeme. Napříkad míček, no, já ho občas chci, občas ne,

tak paničku napadlo, že do míčku strčí syrový kuřecí krk. No syrové krky,

ty já mám moc rád. Ale žádný valný úspěch to stejně nemělo. Navíc, panička

v tom míčku ten krk zapomněla, takže za dva dny už se nesl z míčku pořádný odér,

a krk navíc nešel jen tak bez problémů vyndat.

Tak plyšáka. Jednoho dokonce nechala sousedce, aby ho dala na pár dní

do králíkárny. Jenže když ho na mě vytasila, zrovna se mi nechtělo,

takže navoněný plyšák šel taky stranou. Nakonec tedy vzala s sebou plyšáka

nijak neovoněného, přivázala k němu šňůrku 

a spíše počítala s tím, že za hraní bude nula bodů.

Pravda, na tom hraní jsme 5 bodů ztratili, protože jsem tak nějak po plyšákovi

šel-nešel, ale aspoň náznak tam byl.

Bodík při střelbě nás mrzí, nojo, trošku jsem povyskočil,

ale to se lekne i dospělý, když mu někdo bouchne

papírový pytlík nečekaně u ucha. A my, s paničkou a Gájou máme střelnici

přímo ve vesnici, ob pár baráků, takže tuto zvukovou kulisu máme neustále

 a také pravidelně na procházky chodíme právě ke střelnici,

takže kdo jiný už by měl být více zvyklý na střelbu než já a Gája.

Další dva bodíky mi byly stržené za vlažnější přiběhnutí k paničce do skupiny.

Ale to paničce fakt vůbec nevadí, spíše se děsila, že bych mohl

odběhnout někam úplně jinam, například jít se spřátelit s okukujícím publikem.

Jiné body už mi strhnuty nebyly, protože jsem všechno

s drzostí a bez bázně absolvoval. 

Pan rozhodčí ing. Vratislav Petrů mi dal 92 bodů a postoupili

jsme k posuzování exteriéru.

To ještě panička zrovna moc nejásala, protože test

povahy byl jen poloviční úspěch. Na exteriéru mě posuzoval

pan rozhodčí Adlt, který se se mnou nejdřív přátelsky seznámil,

zeptal se paničky, jestli si mě může všude možně prohmatat,

a já jsem krásně ukázal zuby, hrudník, ocas, prostě všechno, co bylo potřeba

a byl mě přidělen krásný bonitační kód 5/1a/D2,K1,N6,S5/S.

NEBOLI ÚSPĚŠNĚ JSEM SLOŽIL BONITACI

A BYL JSEM ZAŘAZEN DO 1. TŘÍDY CHOVNOSTI. 

Panička se teď dme pýchou, protože je to takové milé

ohodnocení společného snažení a pořád prohlašuje,

že o plození potomstva jí vůbec nejde, a myslí to vážně.

Ale já bych si rád zaskotačil, no. Tak uvidíme. :)

Pokud jde o celkovou atmosfétu letošní bonitace,

tak se skutečně nesla v takovém příjemném přátelském duchu,

i počasí se vydařilo, zkrátka spokojenost po všech stránkách. :)

Video z bonitace, za které děkujeme kamaráce Irence,

najdete ZDE: