Budu taťka - březost potvrzena :)

26.08.2019 16:05

Ták, dnešním dnem je potvrzeno černé na bílém,

že jakožto plemeník jsem plodný.

Moje nevěsta Energy Debbie-Ann totiž dneska byla na ultrazvuku a

BŘEZOST JE POTVRZENA.

Můžeme se tedy těšit na potomky v ch.s. Fillův dvůr.

Chovatelka očekává porod prý začátkem října,

panička si myslí, že to stihnem koncem září.

Dočetla se totiž, že březost trvá průměrně 63 dní.

A když je to průměr, může být doba i kratší o den, o dva...

Tak se necháme překvapit, každopádně přelom září/říjen bude napínavý.

Moje panička si ultrazvuk nenechala ujít a tak se s paní chovatelkou sešli u doktorky.

V ordinaci moji nevěstu zvážili - má v polovině březosti 33 kg.

To já jsem se svými 45 kg jiná váhová kategorie. :)   

Na ultrazvuku bylo prý vidět 5 potomků.

Panička si docela oddychla, že né 15, protože by byla radši,

aby potomstva bylo méně  a všichni se dostali do těch nejlepších milujících rodin.