DALŠÍ NEVĚSTA - ELORA SEAHAWK

11.01.2020 11:30

Na konci prosince se paničce ozvala paní s dotazem,

zda by souhasila, abych nakryl jejich fenku.

Panička mě dobře zná, a tak odvětila, že mi bude potěšením. :)

Načež měla ale dost práce v práci, tak nějak

ani moc nesledovala databázi HW klubu. Až v novém roce se konečně

dokopala prostudovat stránky klubu, a zjistila, že v roce 2020 byl zatím

vydán jen jeden krycí list, na kterém ovšem nefiguruji. Tak jen tak cvičně

ještě rozklikla rok 2019 - a ejhle –  krycí list  již byl vydán a já jsem dokonce

byl uveden na prvním místě, jako plemeník č.1. Tak to panička vůbec nečekala.

Za pár dní se opět ozvala paní, že fenka již hárá a že už brzy přijedou.

Páni! To zas byly přípravy! Panička mě zas půl dne česala, čistila zoubky,

uši, abych byl úplně tip ťop.

A včera 10.01.2019 za mnou přijela krásná voňavá blondýna Elora Seahawk.

Čichnul jsem si a hned jsem věděl, co se ode mě očekává.

Toto krytí nebylo až tak romantické, jako tenkrát s Energy,

protože leden :( zima :( blátíčko :( vlastně už stmívání a tma :(

Chvíli mi to trvalo, ale nakonec se zadařilo, fenku jsem obšťastnil

a doufejme, že za dva měsíce bude nadílka štěňátek v ch.s. Z Tlustovous.

Jenže - teď jsem teda zamilovanej.

Každou chvíli chodím k brance, jesti se ještě nevěsta nevrátí.

Ale panička říkala, že možná zítra ještě jednou přijede.

..............

Tak bohužel, ač jsme se těšili na chlupatou nadílku,

dostali jsme avizo, že nevěsta březí není.

Příroda to tedy chtěla jinak

a nezbývá, než to respektovat.