Další hovík na cvičáku

18.01.2015 14:59
Dneska jsme s paničkou a Gájou opět zavítali na cvičák a ejhle - další nové štěndo! Tož panička nelenila a hned začala zjišťovat, zdali je to skutečně hovík a ze které stanice, a tak jsme se dozvěděli, že je to Burton Na3. Radostně jsem se šel ihned seznámit a po mě také Gája si šel štěndo očichat a vše bylo v poho. Načež jsme chvilku cvičili, a když jsme se vrátili k Burtonu a jeho počáteční ostych byl zřejmě pryč, vyjel na mě jako na cizího. A ještě jednou. To jsem tedy překvapeně koukal a už bych i začal vrčet a prát se, přece si nenechám tohle líbit, ale panička si nepřeje, abychom se prali a tak mě hned odvedla a uchlácholila, že štěňátko je nějaké nervozní. Totéž se pak opakovalo i s Gájou, ten koukal jak Janek, co si to to nevycválané štěndo dovoluje - takhle ostře útočit a už by ho byl i srovnal do latě. Panička tedy původně chtěla domluvit společné procházky, ale zjistili jsme, že Burton přeci jen nebydlí v DK ale 16 km daleko, tož společné procházky padly, ale možná je tak dobře, protože to bychom mu museli nejdřív dát řádně najevo jak se má chovat. Přece si od pětiměsíčního štěněte nenecháme oba načechrat fazónu. A doufáme, že paní majitelka jeho chování ukočíruje, aby neměla do budoucna zaděláno na problémy.