JSEM TAŤKA !!!

03.10.2019 14:59

30.9.2019 se narodili moji potomci v chovatelské stanici Fillův Dvůr.

Panička je zřejmě vědma, protože od prvního dne krytí byla o tomto datumu přesvědčena

a věří, že nám štěníky poslala Vanilka, která nás přesně tento den před devíti lety opustila.

Paniččino jasnovidectví se též projevilo v ordinaci při ultrazvuku, kdy pojala podezření,

že moje nevěsta bude mít víc než deset štěňat. Paní doktorka ji sice ujišťovala,

že jich bude asi 5, ale paničky odhad byl daleko přesnější.

Jsem totiž pořádný potentát a tak jsem hned napoprvé udělal mojí nevěstě Energy

jedenáct štěňátek. A abych náležitě zviditelnil moji šikovnost, udělal jsem kluky i holky a to ve  všech barvách.

Největším přáním paničky ale je, aby se všechna štěňata dostala k báječným páníčkům do milujících rodin,

takže pokud je zde potenciální zájemce o mé rozkošné potomky, může se ozvat paní chovatelce

Aleně Kellnerové, (alikellnerova@seznam.cz, mob. 775 970 123).

FOTOGRAFIE ŠTĚŇÁTEK - 2. TÝDEN ZDE

FOTOGRAFIE ŠTĚŇÁTEK - 3. TÝDEN ZDE

VIDEO - ŠTĚNDA (PŘÍSAVKY) S MAMINOU ENERGY ZDE

FOTO POSLEDNÍCH NEZADANÝCH KLUKŮ ZDE

VIDEO - ŠTĚNDA V TRYSKU - Z RODNÉ OHRÁDKY NA ZAHRADU ZDE

NABÍDKA NEZADANÝCH KLUKŮ + VIDEO TUNEL ZDE

NABÍDKA NEZADANÝCH KLUKŮ + VIDEO HRÁTKY NA ZAHRADĚ ZDE