Klubová výstava a svod

14.06.2015 16:01
Včera 13.6. mě panička odvezla až do Rychet u Prahy, kde jsem byl přihlášený na svod a výstavu. Jeli jsme docela brzy, protože panička chtěla pro nás najít hezký flek ve stínu, a dobře udělala, protože těch stromů okolo výstavních kruhů moc nebylo. Potkal jsem se zde i s mojí paní chovatelkou, které jsem hned skočil kolem krku, protože jsem ji poznal a měl jsem velikou radost, že ji a její rodinu opět vidím. A ještě něco - taky jsem se setkal s bráškou Arnem. Vedle naší deky se ještě uvelebila Beckie Elibuky a ještě jedna fenka, tak to jsme s Gájou byli v sedmém nebi  :)
Na výstavu jsem nastupoval se startovním číslem 3, posuzoval mě rozhodčí pan Jiří Janda a dostal jsem známku VÝBORNÝ!
Panička si ještě velmi dobře všimla, že když jsme s bráškou Arnem nastoupili do kruhu, tak oproti jiným psům z naší třídy jsme byli výrazně chlupatější, prostě páni psi. Jediné, co nám celý den trošku kazilo náladu, bylo velmi horké počasí. Odpoledne jsem se ještě zúčastnil Svodu mladých - no jak jinak - nebylo nic co by mi mohly paní posuzovatelky vytknout, protože jsem prostě perfektní. :)