Klubová výstava Praha 2016

02.07.2016 10:21



Dne 26.6.2016 jsem se zúčastnil Klubové výstavy v Praze Horních
Počernicích. Jel jsem s paničkou úplně sám, Gája byl sice taky
přihlášený, ale bohužel, jak tak pořád pršelo, zapařila se
mu záda a tak mu panička musela vystříhat kolečko. Tím pádem
jí i odpadla starost, jak zvládne
dva psy ve
stejné třídě na stejné výstavě.

Vyjeli jsme
brzy ráno a byli jsme domluveni s naší kamarádkou ze
cvičáku,
která jela na výstavu s Energy Debbie-An, že pojedeme v závěsu
za sebou. A dobře jsme udělali, neboť vjezdem do Prahy paničce
selhala navigace, tož jsme otočili pořadí aut a nakonec šťastně
dojeli do cíle.

Před výstavou - představte si - zastavovali paničku náhodní lidé
a ptali se na mě, jaké mám číslo, jestli už mám rentgen a
jestli mě panička bude uchovňovat, moc se jim líbilo, jak jsem
nasrstěný i jakou mám skvělou povahu. To víte, s každým jsem
se hned vřele přivítal,
no prostě jsem se líbil.

A panička
si se mnou tu výstavu taky užívala, nemusela hlídat dva psy,

a já jsem byl naprosto v pohodě i vůči jiným - kolemjdoucím psům, pokud
jde o kolemjdoucí fenky případně štěňata, tak z těch jsem byl
přímo nadšený. A taky jsem po dlouhé době uviděl svého
černého brášku Ardala. Je to taky krasavec, je to znát, že jsme
ze stejného vrhu.

Na výstavě bylo v mé třídě přilášeno celkem 18 psů, tedy jsme byli
nejobsazenější třída, nakonec ale (minus Gája a dva další psi)
nastoupilo
pouze 15.  Já jsem nastoupil se "závodním" číslem 18,
posuzovala
mě paní rozhodčí Běla Sochorová
a dostal
jsem ocenění VÝBORNÝ.

SLÁVÁÁÁÁ!!!!

Mám splněnou další podmínku pro zařazení do 1. třídy chovnosti.
Z posudku - paní rozhodčí se velmi líbilo, jak prý jsem
harmonický, s ideálně stavěnými končetinami, vydatným
pohybem a příjemnou povahou.

Můj bráška Ardal dostal ocenění V4.

Na cestu domů jsme museli kvůli navigaci čekat ještě na naše spřátelené
spoluúčastníky, a jelikož Energy Debbie-An vyhrála na té
výstavě absolutně všechno, co vůbec jde vyhrát, a stala se i
celkovou vítězkou výstavy, čekali jsme tím pádem až do úplného
konce.

Počasí nám velmi přálo. Naprosto ideální počasí na výstavu.
Bylo zataženo, ale nepršelo, nebylo vedro, nefoukal vítr. To cestou
domů už vysvitlo sluníčko a my už se těšili na našeho

kámoše Gáju, kterého jsme kvůli kolečku na zadku nechali doma
hlídat barák a zahradu.


Přidáno pár nových fotek...