Mám hlavu plnou nápadů.

25.07.2016 11:59



Přátelé,

musím se pochlubit, že mám úžasnou fantazii a hlavu plnou nápadů, a to neustále.

Například ten aport. Nejenže občas umím předstírat, že jsem absolutně
ohluchl a vůbec nevím, co po mě panička chce, minule jsem jí připravil
překvapení.
Sedím takhle u nohy, panička hodí aport, dá povel, já se rozeběhnu,
náhle
ale změním směr a přinesu místo činky hračku. Vzorně si sednu a čekám

si ji panička odebere. Když jsem to udělal poprvé, panička jen zalapala
po dechu a nevěděla jak reagovat, jestli sprdnout, že jsem nepřinesl činku, nebo pochválit, že jsem vůbec něco přinesl. No to víte, panička mě
miluje,
tak mě pochválila, ale už si dává pozor, aby se po zahradě nic moc neválelo.

Tak jsem vymyslel jinou věc. Minule na cvičáku mi panička hodila aport,
já se rozeběhl, pak jsem si ale vzpomněl, že před chvílí jsme skákali přes překážku,
tak jsem tryskem odbočil, předvedl jsem úchvatný přeskok přes překážku, jenže
panička ječela Apooort - tak jsem se teda vrátil pro tu činku.

Nebo přivolání. Většinou luxusně poslechnu. Minule jsem ale dostal
nápad, že je nutné ocákat se v Labi, tak jsem nechal paničku stát jako trubku,
vletěl jsem do Labe, ocachtal jsem se a asi po dvou minutách jsem se
zběsilou rychlostí vrátil k paničce a vzorně si předsedl.

A můj nejnovější nápad se týká mého odpočinku.
Panička si totiž pořídila zahradní houpačku, a já jsem usoudil,
že nejlíp se mi bude odpočívat v noře přímo pod houpačkou.
Svůj úžasný nápad jsem také ihned realizoval.
Takže si tam pěkně hovíme, panička na houpačce a já v díře hned pod ní.