Moje první výstava

18.05.2015 09:10
16. května jsem se zúčastnil své první výstavy. Jeli jsme s paničkou do Hradce Králové na 45. Krajskou výstavu psů. Od rána byl krásný den a my s Gájou už jsme byli nedočkaví, protože už den předem panička pucovala auto a pořád povídala, že pojedeme na výlet a že tam budou pejskové. Běhal jsem ve třídě mladých a posuzoval mě pan Branko Milenkovic. Bylo na něm opravdu vidět, že se mu líbím a v posudku mám napsáno: 11měsíční, velmi pěkný, typická hlava, silný, dobré nasazení uší, korektní tělo, PK korektní, dobré proporce. Dostal jsem známku Výborný 1, Vítěz třídy. Pak jsme ještě čekali do odpoledne, abychom se zúčastnili rozstřelu - Nejlepší mladý z výstavy - ale tam šlo snad - odhadem 50 různých psů, a to už jsme tedy neuhráli. První zkušenost mám tedy za sebou, v PP první zápis a známku výbornou a ještě jsem dostal jsem mašličkovou medaili.