MOJI POTOMCI - VRH D FILLŮV DVŮR

20.11.2019 15:25
Svoje první potomky jsem zplodil s fenkou Energy Debbie-Ann.
Narodili se 30.9.2019 v ch.s. Fillův Dvůr, ve složení:

čzn fenka Daya + plavá fenka Deisy + plavá fenka Dessy

čzn pes Dasco + čzn pes Dark + čzn pes Diego

plavý pes Daiko + plavý pes Daky

černý pes Dusty + černý pes Dobby (Barley – jméno od páníčků)

ODKAZY NA PROFILY A FOTOALBA MÝCH POTOMKŮ NAJDETE ZDE

Od narození štěňat se moje panička činila a nevynechala jedinou příležitost se seznámit se zájemci o moje potomky a též jsme téměř obden jezdili se s nimi pomuchlovat a oňuchat.

18.11.2019 - Byla se na mě podívat moje paní chovatelka a zároveň si nenechala ujít návštěvu mého hojného potomstva.

19.11.2019 - Moje potomstvo bylo očipováno.

20.11.2019 - Proběhla kontrola vrhu, pan ing. Konrád překontroloval všechna moje štěnda a konstatoval, že vše je v pořádku. Ještě tento den odjel Dusty domů do Kostelce nad Orlicí.

21.11.2019 - Odjel domů na Okoř plavý "zelený" pejsek Daiko.

23.11.2019 - Odjel domů čzn "zelený" pejsek Dark. Bude hlídat teplické skály :)  

24.11.2019 - Odjela domů na Vysočinu plavá "červená" fenka Deisy.

27.11.2019 - Daya a Dessy podstoupily odstranění kýlky

5.12.2019 - Odjel domů černý "modrásek Dobby. Bude bydlet až v Kuřimi a dostane od majitelů jméno Barley.

8.12.2019 - Odjela domů Dessy. Paničku moc mrzí, že si noví páníci pro fenku přijeli trošku dřív a už se nestihla s nimi seznámit. Fotečky z naší návštěvy najdete ZDE  

9.12.2019 - Odjel domů do daleké Francie Daky, který od nových majitelů dostal také nové jméno Shambo.  

28.12.2019 - Den plný cestování. Do nových domovů odjeli i poslední dva kluci Dasco (do HK) a Diego (do Prahy). A naše rošťanda Daya absolvovala zaoceánský let a stala se z ní Američanka  :)