MVP Mladá Boleslav 2017

13.08.2017 16:12

Dnes jsem se zúčastnil mezinárodní výstavy v Mladé Boleslavi.

Nemuseli jsme tak brzy vstávat, protože v našem kruhu po deváté hodině šla ještě jiná plemena,

takže jsme v klidu a pohodě dorazili

s kamarádkou Alenou a její fenkou Energy po deváté hodině a vše jsme krásně stíhali.

Jako oživení výstavy šel soutěžit také Hymy Harribo Eldorádo Lipí,

kterého známe od nás ze cvičáku, je to krásné a chundelaté štěndo.

Já jsem soutěžil s číslem 1909 a posuzoval mě pan rozhodčí Miroslav Václavík.

V posudku mám napsáno, že jsem tříletý pes ve velice dobré kondici,

s výraznou hlavou, 1 řezák nakusuje, dobrý hrudník, dobrý pohyb,

avšak při pohybu volnější hřbet.

Dostal jsem tedy ocenění VD, a k němu ještě pořadí 4.

Ale panička mi říkala, že jsem stejně

nejkrásnější a taky nejhodnější  - představte si - letošní rozložení

kruhů v MB bylo zvláštně uspořádané, takže kolem našeho kruhu

jsme se neustále museli míjet s mastifama, bordeaux. dogama,

a z druhé strany s německýma dogama, které/ří spíš připomínali

malé koně, s irskýma vlkodavama a jinýma podobnýma hovádkama.

Naše psí kámoška Energy jela domů velmi spokojená,

neboť se jí podařilo získat na výstavě CACIB.