Nácvik šipek

04.06.2015 11:09
V úterý nás panička vzala na návštěvu ke kamarádce, která bydlí ve vedlejší vesnici, ale hnedka zkraje, takže tam lehce doběhnem pěšky. Kamarádka má oplocenou zahradu (což je prima), na zahradě ještě zahradní chatku (tam spolu krandají) a ještě zahradní bazén (a ten mě zajímá). Panička s kamarádkou zrovna byly v družném hovoru, a najednou kamarádka vylítla, vytřeštila oči a zařvala: MÁŠ HO TAM! Tož panička taky vylítla, vytřeštila oči a hlavou ji šrotovalo CO-ŽE-KDE-VLASTNĚ-MÁ. Přátelé, v bazénu bylo vody zruba o 30 cm níž než okraj, řekněmě, že byl trošku povypuštěný, tož jsem si tam skočil šipku. Hned jsem se ale začal drápat ven, jenže to jaksi nešlo, páč ten okraj byl dost vysoko. I tak jsem se ale packama držel vší silou a - panička mě zachránila. Sice to nešlo vytáhnout mě za packy, protože jsem těžší než pytel brambor a ještě jsem byl namočený, tak mě pak popadla jako štěně za kůži na krku a šup se mnou ven. Následně se dala na úprk, protože zcela správně tušila, že jinak bych ji osprchoval celou. Tak. První koupání mám letos za sebou, ale panička slíbila, že také půjdem zaplavat si do Labe. Gája už to prý umí, aportuje z vody, tedy, snad to od loňska nezapomněl.