Návštěva paní chovatelky

15.05.2018 10:40



Nedávno se paničce ozvala moje paní chovatelka,
že bude mít v okolí nějaké zařizování a jestli by se nemohla
přijet na mě podívat. Moje paní chovatelka je člověk,
kterého si moje panička moc váží, protože se opravdu
velmi zajímá o své odchovy (a tak to má být)
a naopak ji docela mrzí,
když nějaký majitel jejího štěňátka moc nekomunikuje.
Když moje chovatelka s rodinou přijela, měli jsme zrovna
s Gájou půlnoc, a tak nás nejdřív museli "probudit".
Paní chovatelka si dělala legraci, jestli když jsme hlídací psi,
jestli nás panička nebude chtít "reklamovat".  :D
Paní chovatelku jsem uvítal s radostí
a dostli jsme s Gájou mlsotu, kterou jsme rovnou sblajzli.
Byl jsem pochválen, jak jsem krásně nasrstěný
a že i když na fotkách vypadám mohutně,
nejsem ani tlustý ani hubený, zkrátka akorád.
Panička nás s Gájou nedávno natočila,
jak se mordujem na zahradě, tak přidává ještě
VIDEO.