NV MB 2018

15.07.2018 15:08

Právě jsem se vrátil z Národní výstavy v Mladé Boleslavi.

Vystavoval jsem se v otevřené třídě, s katalogovým číslem 1681.

Posuzoval mě rozhodčí pan Beradze Iuza,

a vyběhal jsem si krásné hodnocení

Výborný s pořadím (V4).

Citujeme z posudku:

Mohutný pes, mohutná kostra, hezká hlava, dobře nasazený krk,

dobré úhlení končetin, hrudík dobré substance,

PŘÍLIŠ CHLUPATÝ !!!, ale správné textury.

(tato poznámka paničku úplně odrovnala. Neví totiž, jestli má být hluboce

uražena nebo se má smát, protože moje luxusní osrstění prostě miluje,

navíc hovawart má mít přeci chlupy, a to dlouhé a vlnité - a řekněte,

víte ještě o nějakém dalším psovi, který má v posudku takovouto "raritní" poznámku?

Že je "příliš chlupatý"? Určitě nevíte, protože já jsem nejchlupatější na celém světě,  heč !)

Panička má radost, máme další výbornou, takže spokojenost  :)