POLSKO - Wystava krajowa psów rasowych - Świebodzice

15.04.2019 10:33

Panička s kamarádkou se rozhodli, že mě a její fenku Energy Debbie-An

opět vyvezou na výstavu do Polska.

Vyjeli jsme po osmé hodině, protože jsme měli být vystavováni

až v jedenáct, takže havaj, mohli jsme si i pospat.

Když jsme vyrazili, zjistili jsme, že nám nefunguje ani jedna

navigace a po ujetí pár kilometrů jsme zjistili, že za Trutnovem je bílo,

tedy panička znejistěla, zda si neměla s sebou vzít beranici a palčáky.  

Dlužno podotknout, že už den předem zvědavě lezla na net a hledala,

jaké bude počasí, ale ta stránka též nefungovala.

Tak jsme jeli mlhou, nevlídným počasím po paměti ku městu Swiebodzice

a očekávali, že snad někde za hranicemi navigace naskočí.

Panička jela plavně a když už jsme slavnostně dorazili

před Swibodzice, navigace se jen načítala a nic.

Naštěstí nám jeden pán celkem srozumitelně vysvětlil cestu

a panička si i trochu pamatovala, jak vejrala do mapy, kde asi,

takže jsme se trefili a přijeli na místo, ale snad jen půl hodinky předem.

Jen jsme stihli najít náš posuzovací kruh a trošku mě učísnout a šli jsme na řadu.

Tentokrát jsem měl číslo 221 a posuzovala mě paní rozhodčí

Karolina Szymanek. Myslím, že jsem se jí moc líbil, takže měla dilema,

kdo to zlato dostane, dlouho se rozhodovala, ale nakonec

to vyhrál znakáč. No neva.

Já tedy mám hodnocení Excellent 2 a dostal jsem stříbrnou medaili. 

Z posudku: pes pravidelných proporcí, velmi krásná hlava,

dokonalá horní i dolní linie, elegantní v pohybu. :)