Přátelské setkání a manikúra

22.04.2017 13:13

Včera panička plánovala navštívit svoji kamarádku ve vedlejší vesnici a také naši kamarádku Eminku, tak nás oba odpoledne náležitě učesala, vyčistila ouška, zuby a ostříhala drápky. Když mi ty drápky ostříhala a jeden drápek jsem měl zatržený, napadl jí nápad, že mi drápky ještě opiluje pilníkem na gelové nehty. Páni - to bylo něco! Kdybyste mě viděli, jak jsem držel a usmíval se. No - kterémupak pejskovi se to poštěstí, aby mu panička dělala manikúru. Večer jsme tedy vyrazili na návštěvu a hned v úvodu jsme zjistili, že na zahradě běhá ještě jiná cizí fenečka a je tam i dost cizích lidí. Ale my jsme se chovali úplně vzorně, panička je na nás pyšná. A hlavně jsme se krásně vyblbli s Eminkou.

Přidáno nové video - my a Eminka - ZDE:  

A ještě panička přidala nějakou tu fotku. :)