Prochajda a jiné všednosti

20.03.2017 08:54

Jelikož nastalo u nás poněkud pršavé období, tak když v neděli ráno panička

vykoukla a zjistila, že docela svítí sluníčko, tak nás okamžitě popadla a že jdeme na prochajdu.

No, chodíme vlastně denně, ale když prší, tak je těžké vystihnout tu "naši hodinu".

Popadla druhý mobil a jeli jsme ke střelnici.

Dnes se střílelo, ale to taky neni nic neobvyklého, střílí se tam každou chvíli.

Zapluli jsme do lesa a panička mobilo-kamerovala.

Protože jsme ale tušili, že bychom měli pózovat, tak jsme ani moc nelítali,

jako obvykle, ale spíše rozvážně pochodovali lesem.

Bohužel protože kamerování nebylo plánované,

tak zakrátko došla baterie a bylo to.

Úryvky z prochajdy najdete ZDE. 

Po prochajdě jsme ještě udělali na louce vedle střelnice stopičku,

a dnes měla panička nějaké vnuknutí a poprvé mě pustila

na stopu na volno. Gája už tak chodí dávno.

No - a nestačila se divit, jak jsem pěkně šel.

Na to, že stopy mě moc nebaví, jsem hezky vyčmuchával

a označil nalezený předmět.

To měla panička radost.


Panička mi tu na mých stránkách zřídila sekci VIDEA, kam mi bude přidávat moje nahrávky,

má jich pár ještě z mého štěněcího věku, jen k té úpravě videí se nějak nemůže dokopat,

ale časem něco sestříhá a přidá. :)