Řešeto

06.09.2018 20:10


Panička mě teď moooooc lituje.

Včera se mnou byla u paní doktorky, protože mi chtěla nechat

udělat testy na štítnou žlázu, aby si ověřila, že jsem kluk zdravý jako buk.

Tak mi paní doktorka brala krev.

V mezičase, než byly výsledky jsme šli na cvičák.

Když jsme se vrátili, moje panička se jen tak zmínila o čipu,

a ptala se, jestli by mě to nebolelo, protože už nějakou dobu uvažujeme,

že pojedeme s kamarádkou na výstavu do Polska,  

což je zahraničí, a čipování je nutné.

No a paní doktorka vytáhla širokánskou jehlu a byl jsem tedy "slavnostně" očipován.

Panička mě děsně utěšovala a asi ji to bolelo víc než mě,

protože já jsem ani nepípnul.

Vyfasoval jsem číslo čipu 203087685904983
a dnes mě panička též zaregistrovala do NRMZ.


A jak tak paní doktorka listovala mým novým Petpasem a starým očkovákem,
zeptala se paničky, kdy že to chce jet do toho Polska.
No je to za pár týdnů, tož paní doktorka upozornila paničku,
že při cestě do zahraničí musí být očkování proti vzteklině starší jednoho měsíce,
což ale zrovna nevycházelo, tak mě panička ještě nechala oočkovat o pár týdnů dřív.

A  než pro mě došla znovu do auta, paní doktorka mi vylepila do Petpasu

vzteklinové očkování na tři roky + další očkování na to ostatní.

Takže mě píchali celkem 4x. Jsem teď děravý jak řešeto. Asi si budu někde stěžovat.